Poďakovať:
LAST_KNIGHT Admin s veľkým A na rozhovore po urputnom presviedčaní
GLOBUSKO: Najskôr nám niečo o sebe povedz... Vzdelanie, záľuby a podobne
Vzdelanie- Študujem na FTP v PO integrovaný manažment.
Záľuby- Internet, šport (hlavne adrenalinové, bojové športy ako box, ninjutsu a pod.), kreslenie, grafika, riešenie problémov.
GLOBUSKO: Nahovoril ťa niekto na tento projekt, alebo to bol tvoj nápad? Po pravde je to projekt náhoda, Marosh08 dostal raz v noci nutkanie urobiť warez fórum, tak sme to dali dokopy čakali sme že to v priebehu mesiaca skončí.
GLOBUSKO: Ako sa to celé rozbiehalo? Od začiatku sa fórum volalo warsvet? Nie, ale to vieš aj sám veľmi dobre... Najskôr to bolo na stahuj.funpic no až po nejakom čase sa kúpila doména warsvet (tuším že názov je od teba)
GLOBUSKO: Pomaly sa fórum rozbehlo, komu za to vďačíš? Alebo to bol všetko spam na pokeci?
Tak to neviem, ale pokiaľ si pamätám tak som stále riešil nejaké problemý so spammom, lebo dvaja mladý admini spammovali aj keď som to vyslovene zakázal (nevieš náhodou o tom niečo?)
GLOBUSKO: Kedy boli najhoršie chvíle na fóre, že si mal chuť všetko zabaliť? Kríza? od minulého mesiaca po súčasnosť... Dôvodov je viacero, ale hlavné - nedostatok času, ostatný dvaja admini majú tiež nedostatok času, takže je to viac-menej na mne. a človek by nemal stagnovať, ale posúvať sa ďalej.
GLOBUSKO: Rok ubehol a fórum patrí medzi najlepšie? V čom si myslíš že je lepšie ako ostatné? Neodvažujem sa to tvrdiť, že patrí medzi najlepšie, to musia povedať iný. Na slovenskej warez scéne je mnoho fór a mnohé sú skutočne dobré, aj keď nie sú práve najväčšie. Čím je warsvet, lepší od ostatných? Skôr by ma zaujímalo čo by si na túto otázku odpovedal ty?
GLOBUSKO: Na ICQ máš asi veľa kontaktov z webu
Bol si nútený kvôli tomu meniť ICQ? Veľa? To je relatívny pojem, ale už som ho raz bol nútený meniť.